Längtar

Jag längtar till fredag!
För på fredag ska nämligen jag och min älskling ha julmiddag, det kommer lbi myyyys!
Men jag har ett litet litet problem, jag vet inte hur jag ska duka!

Jag har funderat på om jag ska duka i vitt och silver med röda detaljer kanske? Eller om jag skulle köra lite mer gammaldags, men jag vet inte ja, det är svårt det där. Jag älskar att duka! Det är verkligen jätteroligt och hur skoj som helst, men jag har alltid sån beslutsångest så bara själva dukningen kommer väl ta två timmar eller nåt.

Julbord blir det i alla fall :) Mums vad gott!

Sen längtar jag till söndag för då åker jag och min älskling till Göteborg och Lisebergs julmarknad :) Jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0