Jultips VI

Om man som mig älskar den lantliga stilen och det mer traditionella till julen så har jag ett tips till er :)

Om man har en vanlig klassisk adventsljusstake som man egentligen tycker är väldigt ful och som man egentligen skulle vilja kasta bort så ska man nog tänka efter en eller två gånger extra innan man gör det. För titta vad man kan göra för roligt skoj!

Man kan måla den vit och skriva nån fin text som hon nedanför gjort och hänga på lite spetsband och hjärtan eller något annat skoj som man tycker är fint. Shabby Chic, snyggt och enkelt. Jag är ju helt frälst i shabby chic stilen! :)

Denna på bilden är en auktion på tradera, så om jag inte budar på denna (pga av lahet i så fall) så får jag ta fram lite färg och måla om en ful ifrån mammas julpynt. Hon använder inte de i denna modellen längre så jag skulle kunna sno en :)

Gillar man annat så kan man klistra på massa bokmärken över varandra eller klistra på något annat skoj :)

Jag tycker att den är jättefin och jag vill verkligen ha den!
Jag äger bara en enda adventsljusstake och den är döläcker! Sen har jag bara en massa stjärnor så jag känner att det skulle vara bra att investera i en nu :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Ja visst blir det! Vi har bara svårigheter att få tag i kartonger varje år, man sparar hela året och så räcker dom ändå inte till julklappar :) får se om det finns att köpa nått! Ska absolut lägga upp bilder på både den nyköpta granen, tomten och paketen så fort det åker upp :D LÄNTAR till fredag, då börjar min första allvarliga julvandring i affärerna :)Hoppas få tag i det mesta då. Wohooo.

2010-11-03 @ 14:17:55
URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Siri

värsta fina ljusstaken jue!

2010-11-03 @ 19:44:37
URL: http://siri.devote.se
Postat av: Tina´s Jul

Väldigt fint måste jag säga! Hade jag haft den stilen hade jag absolut pysslat ihop något liknande!

2010-11-03 @ 22:07:48
URL: http://tinasjul.blogspot.com
Postat av: ASSA

Denne ble veldig fin!

Hadde jeg hatt en sånn hadde jeg også malt den slik :D

2010-11-04 @ 00:07:59
URL: http://nissasjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0