Hjälp efterlyses!

Åh... Jag har sånn ångest!
Jag letar som en tok efter något fint att ha både på julafton och på nyår. Jag vill inte ha samma på båda så jag måste leta dubbelt.

Jag har hittat jättefina klänningar på H&M som jag tycker skulle vara riktigt fina att ha, dessa endast på julafton.
Jag behöver lite hjälp!

Speciellt av mamma som inte kan gå in på H&M:s hemsida :)


Enkel, svart långklänning. Jag tänker mig diamantsmycken till.



Samma klänning men i en annorlunda färg. Det är det som jag tycker kan vara roligt! Även diamantsmycken till denna. Håret ska vara uppsatt till båda klänningarna.


Men sen var ju denna så söt!
Enkla linjer med en rosett som piffar till det :)

Det är så svårt för jag var sugen på att ha långklänning i år, möjligen svart för jag hade en röd förra året så det vill jag inte ha i år igen, tror jag... Men sen var ju den puderbeige så fin och samtidig den korta, men på ett sätt kan jag tycka att de två översta klänningarna kan ha en liten tantvarning över sig, i linjerna alltså, men på ett annat sätt så är den jättefin och elegant och modellen på bilden är ju ung och hon passar i den :)

Ni förstår mitt dilemma va?

HJÄLP TACK!
Alla goda åsikter är välkomna :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Dom är fina alla tre, men jag fastnade för den lilla svarta. du vet vad jag tycker....HAR MAN SNYGGA BEN SKA MAN VIA DOM. Och det har ju du. Sen kan du ju i coh för sig köpa den vita och ha på nyår.....Inte helt fel;)

2010-11-01 @ 12:38:42
Postat av: mamma

Oh, dom är ju fina alla tre. Men om jag får välja så väljer jag den lilla svarta. du vet vad jag tycker...Har man snygga ben, ska man visa dom också. Den långa vita kulle vara fin på nyår med lite bling bling till;)

2010-11-01 @ 12:44:55
Postat av: En Tomtenissa

Alla var jättefina, men oj vad snygga de två långa klänningarna var! Riktigt vackra..Hollywoodklänningar ;)

2010-11-02 @ 08:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0