Enkel krans

Idag var det så himla vackert väder här i Karlstad, riktigt mysigt höstväder! Solen sken och det var lagom kallt så därför bestämde jag och min pojkvän oss för att ta en långpromenad. Det blev en långpromenad med ett stopp på vägen och vår destination var Blomsterlandet :)

Jag ville så gärna dit och se deras julsortiment. Mamma var där förra helgen och köpte ett så fint shabby chic-hjärta till mig så jag ville se om det fanns mer i den stilen och jag måste säga att jag blev lite besviken. För det första för att det inte fanns mer i den stilen (nu i alla fall) och för det andra så var det inte ett så spännande julsortiment som jag verkligen hade hoppats på.

Jaja, jag köpte i alla fall grönmossa och torkade apelsinskivor. Så när jag kom hem efter promenaden så gjorde jag en liten krans av mossan :)

Jag ville sätta på massa små dekorationer i kransen men jag kom fram till att det hade för mycket jul över sig så det får vänta tills om några veckor då det är "okej" att ta in julen i huset.

Såhär blev i alla fall kransen när den blev klar.
Väldigt enkel, bara grön med en spetsrosett men jag gillar att det är enkelt, för tillfället i alla fall ;)

Kanske ska säga att det bruna som syns i kransen knapt syns i verkligheten, konstigt det där med kameror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0