Tjugonde december

Ikväll klockan 20:00 ska jag bänka mig framför tv:n med massa julgott och titta på Jul med Ernst. Jag älskar verkligen hans program, han har sån känsla för inredning! Att ta vara på det klassiska och göra det på nya och roliga sätt tycker jag verkligen att han är jätteduktig på!

Jul med Ernst tittar jag alltid på, varje år och det är så himla mysigt!

Idag ska jag även åka hem till min familj för att göra mig hemmastadd inför julen, så jag måste packa och det är det värsta jag vet. Dels för att min garderob är gigantisk och dels för att jag inte klarar mig på för få plagg, hatar verkligen att bestämma vad man ska ha på sig på vilken dag i förväg. 

I morgon ska min lillasyster ha en show i skolan som jag ska och kolla på, hon ska vara Hanna Montana, hennes stora idol! Ni ska veta hur uppspelt hon är! Så det ser jag verkligen fram emot :)




Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har helt missat jul med Ernst! Men nu när du säger satt det är så bra så måste jag bara kolla på det!

2010-12-21 @ 19:10:47
URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0