Önskelistan

Nu har jag kommit på lite fler saker som jag önskar mig.
Jag orkar inte leta upp bilder på sakerna jag vill ha, men ni kan ju få använda er fantasi lite ;)

Jag önskar mig en kalender. Alltså en sån man bär med sig i väskan i A5-format. Den jag har nu är så liten och den går snart ut i alla fall. En riktigt snygg vill jag ha! :)

Sen så önskar jag mig en päls. En FUSKPÄLS. Usch, skulle aldrig sätta på mig en äkta. Inte en lång och inte en för kort utan mer en halvlång, som går lite under höftebenen :) En snygg i vit eller brun/grå tror jag. Har redan en svart. Pälsar är så gosiga! :)

Sen så önskar jag mig en mascara från maxfactor. Nu vet jag inte exakt vad den heter men flaskan är guld coh svart och borsten är rosa :)

Och just ja! Stora röda koppar med vita prickar på, typ de från Åhlens eller Greengate. Åhlens är ett billigare alternativ måste jag ju säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0