Ny julmust! (i alla fall i min värld)

Jag är lite traditionell av mig när det gäller julmust. Det ska vara Apotekarnes och ingenting annat! När det är oktober/början av november så kanske inte mina närmaste affärer fått i den så då kan det få bli Nygårda julmust, men annars håller jag mig starkt till Apotekarnes, men nu har även en ny julmust fått in en fot i mitt liv.

Titta vilken fin julmustflaska!
Jag har aldrig smakat den förut, jag har inte ens smakat den sen jag köpte den, jag tyckte mest att flaskan var jättefin och lite mer "lyxig" på något sätt :) Lite gammaldags men inte allt för gammal!

Vad jag har förstått så säljs inte denna julmust överallt?
Tyckte jag läste det på någons blogg. Jag hittade i alla fall min på Blomsterlandet (av alla ställen!).

Ska säga vad jag tyckte om den när jag vill bryta upp korken och smaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0