Lite allmänna juluppdateringar

Igår kväll gjorde jag islyktor! :)
Det var första gången faktiskt och gud så fina de blev. Ska göra ännu fler så att jag har riktigt många ute på balkongen så att det skapar en riktigt julstämning :)

Ikväll har jag planerat lite inför dukningen jag ska ha på fredag när vi ska ha julmiddag. Kom på en rolig idé med besticken som jag kan visa er senare i veckan. Det blir ju inge roligt om mina gäster ser innan middagen här i bloggen! ;)

Idag tror jag att jag har handlat världens dyraste julskinka!
Ja usch, den var så dyr så att jag mår illa av att säga det! 197 kronor! (!) Och den var inte alls stor! Nä, man ska handla när det är extrapris, men vad gör man när man lovat julbord och det bara finns svindyra skinkor? Hm...

Nej nu ska jag inte klaga mer, det är inge roligt att läsa. Nä, istället ska jag mysa med en julmust och lite daim, mums! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0