Julen intar tv:n

Ja nu äntligen dyker alla julfilmer upp i tvtablåerna och snart mina kära vänner ä det julafton! Om bara en vecka och det är helt galet! Vart tog egentligen december vägen? Jag får faktiskt lite ångest när jag tänker på att den snart är över för i år, men hey, jag gick och köpte nya inredningssaker i sommarens tecken nu i veckan så jag måste erkänna att jag nog längtar liiite efter sommaren, men julen är ju så mysig! Det är min absoluta favorithögtid and the most wonderful time of the year!

I alla fall, här är några av julens filmer som sänds på tv fredag-söndag :)

Fredag den 17/12

Elf
: tv3 klockan 19:00

Lördag den 18/12

Ensam hemma 2 - vilse i New Yok
: tv4+ klockan 15:25
Grinchen: tv3 klockan 19:30
En lysande jul: kanal 5 klockan 21:30

Söndag den 19/12

En galen jul
: kanal 5 klockan 09:55

Sen är det ju självklart en massa andra roliga filmer som inte är julfilmer och de tänker i alla fall jag att titta på! :)





Kommentarer
Postat av: Sophie

Åh en sådan mysig blogg:)!

2010-12-17 @ 12:45:45
URL: http://hossophie.blogg.se/
Postat av: Fia

Tyvärr vill jag bara påpeka att du skrivit fel datum hela helgen....det är 17e idag!

2010-12-17 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0