Julbloggarna går i ide?

Jag älskade tiden för ungefär en månad sedan när alla julbloggare uppdaterade med spännande och inspirerande inlägg inför julen om allt mellan himmel och jord, det var så underbart! Man hade massa julbloggar att läsa så man han knappt med, i alla fall jag. Nu när julen är här så är det många som inte bloggar längre, vilket jag tycker är tråkigt, men jag förstår också.

För nu när det är jul så behöver vi inte bloggarna för att inspirera oss själva och andra, vi behöver inte längta för den är ju här, nu är julen här! Egentligen behöver ingen inspireras längre, men jag tycker att det är roligt att blogga om julen så jag ska försöka hänga i ända in i det sista, det är ju inte alls många dagar kvar att blogga ju!

Snart är julen över och jag har redan ångest över det...

Men jag vill tacka alla julbloggare som fortfarande bloggar för det är en riktig mysfaktor att sätta sig och läsa dessa medans man äter något av det goda man bakat :)






Kommentarer
Postat av: Mina Högtider

Har märkt oxå att det blir tystare och tystare för varje blogg.. men jag försöker varje dag ha ett tema kring julen och blogga om :)

2010-12-08 @ 07:34:53
URL: http://minahogtider.blogspot.com/
Postat av: Ellinors julblogg

Jag tror att det är många som helt enkelt inte hinner med att blogga mitt i allt julstök/jobb/studier, etc...

2010-12-08 @ 09:30:22
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0