Shopping

Idag blev det shopping på stan :)
Mamma och hennes kompis Karin hade kommit ner för att shoppa och då hängde jag med för att julhandla en massa saker på ställen jag aldrig tar mig till annars. Hittade en massa skoj faktiskt!
Jag köpte två stycken jättefina julstjärnor i vit, 39:- styck (de var på rea) sen så köpte jag ett ljusnät till min julgran (tycker att det ska vara en massa lampor i granen och inte sådär kalt som det blir med vanlig julgransslinga) sen köpte jag två ljusstakar, polkagriskäppar att ha i granen, ett nedräkningsljus (ni vet från första december till julafton) och sen köpte mamma den där jättefina julgransmattan jag ville ha! Den var underbar i verkligheten också! Ljusstaken däremot som jag ville ha från RUSTA var inte så jättefin i verkligheten faktiskt då själva ljusstaken var kritvit (som jag vill ha det) men själva ljusen var krämvita (?) nästan gula (?) fattar inte den kombinationen riktigt.

Sen, som pricken över i:t, så köpte jag en skitsnygg röd klänning som jag ska ha på julafton ^^ (Det gäller att börja planera i tid förstår ni!)

Det var en bra dag. Det blev en massa fynd och det gillas!
Nästa helg blir det Ullared och vem vet hur mycket jag kommer få med mig därifrån!
Shoppinglistan jag har är bara på julsaker, och då ska ni veta att den listan är väldigt väldigt lång! ;)

Ni får bilder på det jag shoppade sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0