Två små röda luvor

Nu har min älskling äntligen kommit hem!
Och vet ni vad?! Han hade med sig en present till mig! :)

Två små jättesöta tomtar som ligger ner, för vi är brist på tomtar. Det är min älskling det, min söta älskling som köper tomtar åt sin flickvän ^^ Tänk att han kom ihåg! PLUSPOÄNG!

Det roliga var att min mamma säkert var med för jag och hon hade varit inne på den affären han köpte tomtarna i och jag tyckte att de hade så mycket fint. Jag kände igen vart paketet kom från på pappret för att jag och mamma hade stått och tittat på det och sagt: Gud så fiiint! Det där var du upp i dagen Emelie.
Så när mamma och Alex hade varit och köpt det där paketet så hade mamma sagt att: Emelie kommer veta att det kommer härifrån pga pappret :)

Min mamma vet allt ibland hon ;)





Visst var de söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0