Göteborg på fredag

Till fredagen åker jag till Göteborg för att skjuta SM - Falling Target, längtar så att jag kan dö!
Det bästa med att Falling Target går i Göteborg i år är att jag ska gå på Lisebergs julmarknad, wiihoo! ^^
Har aldrig varit på den, tyvärr, men min mamma och lillasyster var där förra året och jag kan bara säga att jag var riktigt avundsjuk på dem! Men på lördag kväll när jag har skjutit färdigt så ska jag äntligen få gå och se den underbara marknaden, för att inte snacka om alla ljusen i träden! De säger att det är helt magiskt och jag tror dem! (I alla fall efter att jag sett bilderna därifrån)

Ja, jag längtar som sagt!
Det kommer bli jätteroligt, hela helgen i Göteborg, men höjdpunkten blir helt klart Lisebergs julmarknad :)





Min fina lillasyster :)





Visst ser det underbart ut!
Åh, det kommer bli så mysigt! :)


Kommentarer
Postat av: Jultider

Mysigt det ser ut med allt :)

2009-11-16 @ 15:26:17
URL: http://jultider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0