Flätade hjärtan

När man har pluggat inför en stor tenta och man har helt slut på energi så behöver batterierna laddas om på nytt, helt klart! Därför tog jag ett break och började julpyssla lite.
Jag kan lova att energin steg till 1000 grader och nu är jag pigg och glad igen, redo för att ta mig an ett nytt lass av massa information.

Jag gjorde de där klassiska hjärtana som man flätar. Hade dock inte så bra papper hemma så jag fick väl ta det julklappspapper som jag än så länge har och så gjorde jag dessa hjärtana.
Blir bättre sen när vi närmar oss julen mer för då ska det pysslas mycket mycket mer! :)


Kommentarer
Postat av: kattis

Den är slutsåld tyvärr =( Fick inte med mig någon i min beställning, har skickat mail o kollar om dom får in den igen =)

2009-11-02 @ 00:42:06
URL: http://tummelisasjul.blogg.se/
Postat av: Älex

Naw vadu är söt!!!

2009-11-02 @ 18:19:41
Postat av: Älex

Naw vadu är söt!!!

2009-11-02 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0