Superhjältejul

I morse gick ju första avsnittet av årets julkalender Superhjältejul.

Vad tyckte ni om den? :)

Jag velar lite fram och tillbaka faktiskt. Den var bra mycket bättre än förra årets! Jag låtsas som att den inte ens existerar, så dålig var fjolårets. Årets däremot var bättre, men jag vet inte ja, den känns ju inte heller som någon höjdare. Vad hände med alla bra julkalenderförfattare? KOM TILLBAKA!

Jag tyckte däremot om att det är lite musikal blandat i julkalendern, de sjunger och dansar, så det är ett stort steg framåt tycker jag! :) Men superhjältar och jul...? Hm, nä, jag tycker inte att det går ihop. Men jag är inte bitter! Klockan 07:15 sitter jag klistrad framför tv:n igen för att följa fortsättningen och hoppas på att den utvecklar sig till ett riktigt spännande äventyr! (Som t.ex När karusellerna sover)

Ett plus är ju att jag kommer upp i tid också och inte sover bort hela dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0