SNÖ ^^

Åh! Jag är så lycklig! Vi kommer att ha en VIT JUL i år!
Förr om åren har snön kommit i december men smält bort direkt för att det har varit för varmt, så vi har fått nöja oss med en grön jul och om vi haft en minimal tur så pyttelite frost på backen, jajemen! Men i år har ju faktiskt snön kommit, förra veckan tror jag att det var OCH det är svinkallt så den kommer inte smälta bort, wiihoo! ^^
Det är galet kallt, GALET! Värre än Strömsunds -25 grader, ja här känns det helt annorlunda eftersom luften är helt annorlunda och Karlstad gör ju inte saken bättre där det blåser ganska mycket, men vet ni? Det gör inget för jag har snö och kommer ha snö på julafton och jag vill ut och åka pulka! :D (man blir faktiskt aldrig för stor för att åka pulka) hihi!

Sen har vädret lovat att det blir snö på onsdag också, jippi!
Vi kommer ha jättejättemycket snö på Julafton ^^




Kommentarer
Postat av: LM

I Strömsund är det bara -8 grader!

2009-12-20 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0