Snart är julen här...

Det är faktiskt lite sorgligt att julen snart är här, för då är den snart över för i år.
Nu trivs jag inte alls i min lägenhet. Jag har packat ihop alla mina julklappar som ska med hem till Hagfors och till min familj och min sambo håller på och packar ihop alla sina julklappar som ska med upp tills hans hem i Strömsund, så nu är det alldeles tomt under granen... Tomt och ledsamt.

Det är det som är mysigt tycker jag, att ha en massa julklappar under granen som ligger och väntar!
Först är det ett litet paket, sen blir det två, tre och till slut är det en stor hög med julklappar, men nu ligger de inte där längre, tomt, tråkigt.

Nåt som är ännu tråkigare och ännu sorgligare är att inte jag och älsk ska fira jul tillsammans.
Han åker hem i morgon till Strömsund, jättetidigt. Sen ska han vara borta hela jullovet sitt och jobba en massa i mellandagarna. Jag saknar honom redan och jag vill fira jul tillsammans med honom!
Jag tycker faktiskt att man ska vara med den man älskar på julen, eller hur?

Men han har faktiskt lovat att vi ska fira jul tillsammans nästa år :)
För han tycker inte heller om det här att vi inte ska fira jul tillsammans, fast det var han som ville åka iväg från första början, men nu känner han sig lite vemodig, hihi!

Next year baby!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0