Skyltsöndagen / Julskyltningen

Jag har varit lite slarvig med bloggen de senaste dagarna, jag vet, förlåt. Men nu ska det vara bloggande på heltid ända fram till jul! (Jag kan nog inte hålla det löftet, lika mycket som jag kan hålla mina nyårslöften) men jag ska i alla fall försöka! :)

I söndags var det ju som alla vet julskyltningen eller skyltsöndagen, det beror på vart man kommer ifrån för alla säger olika och jag får säga olika beroende på vem det är jag pratar med. För mig har det alltid hetat skyltsöndagen, men det är det knappt någon av mina vänner som förstår så jag får säga julskyltningen.

Här lite bilder från i första advent :)





Skyltfönster: Cecilias
Gud, jag ville bara gosa ihop mig där, titta så mysigt det ser ut! :)



Skyltfönster: Baguetten



Skyltfönster: AJ:s





Skyltfönster: Le Studio



Skyltfönster: Le studios framtida restaurang ^^







Skyltfönster: Madson

Bilderna är svåra att få bra eftersom man tar dem genom glaset och det är mörkt och man måste ha blixt, men här fick ni i alla fall ett litet smakprov på skyltsöndagen i Hagfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0