Nu är julen över för i år

Nu när julen är över så tycker jag faktiskt att det är skönt på något sätt. Ja men vad är det jag sager! (Tänker alla som känner mig, min julgalna jävel) men det är sant! Det är ju väntan och längtan som man är ute efter, spänningen, för det är faktiskt spännande med paket även om man är stor. Så när man väl har öppnat paketen så är det ju inte så roligt längre. Då är allt över och då känner man att man är "färdig". Jag känner att jag är färdig nu faktiskt, nu får det gärna bli nyår och sen får det väldigt väldigt gärna bli sommar! <3

Jag älskar sommaren, man kan ha så mycket snygga kläder på sig, man kan gå i vilka skor man vill! Utan att tänka på att det är kallt eller halt. När det är sommar kan jag springa runt i höga pumps, svassa runt i mina snygga gladiatorskor, gå runt i bara en stor t-shirt och en snygg bikini under och en tofs på huvudet och ett par solbrillor såklart, den aboslut snyggaste och slappaste sommarklädseln helt klart! På kvällen kan jag gå ut och springa i solnedgången, när den heta sommarvärmen har lagt sig och det är sådär lagom varmt. Ja, jag längtar till sommaren för då finns det jordgubbar! <3 åh, jordgubbar...

Julen är underbar, men nu är den över. Så nu går vi vidare mot 2010 som jag tror kommer bli ett fantastiskt år, ja det är jag rätt säker på för jag fyller 20 år! ^^ Då vet vi ju alla vad man får göra, inte sant? ;)

Ska lägga upp bilder på saker jag fått i julklapp också, när jag orkar packa upp allt och ta kort vill säga, hihi!
Fick i alla fall en massa skoj! En vråååååålläcker väska som jag har trånat efter ja jag vet inte hur länge, länge i alla fall! Så nu fick jag den äntligen av mamma och jag blev så glad att jag bara stod och hoppade som en galning och skrattade! :) Sen fick jag två boxar av serien Nord oh Syd, (med min älskling Patrik Swayze) Escada magnitism och En shopaholics bekännelser av älskling, och jag blev så glad när jag öppnade de paketen för det var ju precis vad jag ville ha ju! Min älskling kan allt han, hihi! Sen så fick jag ett jättefint tårtfat med glaskupa, ett brödskrin i rostfritt stål, skitsnygg! Lite småplock, handdukar, en necessär och en sovmask som matchade, de var lila med gnistrande kristaller på, läckert! Ett glöggset fick jag också, hihi! Pengar, av svärföräldrarna fick jag smink, ett halsband och en fin Lasse Åberg tavla. Gillade allt jättemycket och halsbandet var så fint! Sen var det lite roligt för de hade lyckats pricka in den exakta färgen som jag ville ha på nagellacket, fast de inte ens visste om det och jag har letat efter den färgen jättelänge men inte hittat nåt, snacka om tur! :)

Ja, det var en bra julafton, lite annorlunda, (vi bröt en tradition som vi hållit stenhårt på!) men den var ändå bra! :)
Jag vet vad jag ska göra i ett år framöver i alla fall. Jag ska spara pengar och sen ska jag resa till New York nästa år i december :) Det är något jag alltid velat göra och ALLA säger att det är underbart i New York i december. Den stora granen, den berömda isbanan där man åker skridskor, alla stora affärer och gallerior, åh åh åh! JAG VILL DIT NU!

Ska försöka åka till Paris till sommaren också, usch, det blir dyrt det här, men det är något jag verkligen vill så det SKA gå! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0