Första julklappen i år :)

Ja just det, det glömde jag!
Jag och Linda gav varandra våra julklappar idag och nyfikna som vi är så kunde vi inte hålla oss ända till julafton så vi slet upp paketena idag (fy skäms Emelie och Linda...) men det gör inget för det var så roligt!



Här är mina paket som jag fick av Linda.
Kan ni gissa vad som fanns i? :D



I det lilla var det dessa örhängen som jag har tittat på i evigheternas evigheter!
Jag hade nämligen ett par nästa likadana, eller ja, de ser precis likadana ut men de är inte från samma affär, men mina gamla gick sönder... Men världens bästa Linda köpte nya åt mig! ^^



Och i det stora var det denna underbara halsduk som jag också har tittat på i evigheternas evigheter men aldrig köpt. Och den är underbar för den har inga ändar! Så man kan bara snurra den runt halsen.
Den är skitsnygg och skitvarm, underbart!

Av mig fick Linda en svart sidenmorgonrock som hon har suktat efter i evigheternas evigheter, och ni skulle sett henne när hon öppnade paketet, ja det var en vacker syn för hon log med hela ansiktet! ^^

Sen blev vi galna för vi var så otroligt nöjda med varandras paket så vi hoppade runt som galningar i köket och sjöng en massa julsånger och sen kutade Linda runt i den fär morgonrocken resten av dagen, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0