Årets julkort

Idag var jag ju som sagt hos Linda och gjorde julkort.
Det var riktigt mysigt och riktigt roligt!
Jag kom dit runt ett och då hade hon varit så söt och gjort amerikanska pannkakor till oss. Vi åt och åt och mums vad gott det var! Sen så började vi pyssla och göra julkorten och julmusiken dånade från cd-spelaren. Det var då jag kände att nu är det verkligen december, nu är det verkligen snart jul. Jag sitter och pysslar, det spelas julmusik och det snöar ute! :)

Såhär blev några av korten, men tänk på att kameran inte gör dem rättvisa då de ser ganska platta ut och så är inte fallet i verkligheten då de är utbyggda :)







Voila!
Så blev årets julkort :)
Får se om jag orkar göra fler med annorlunda motiv i morgon kanske, men då måste jag jobba snabbt!

För ni vet väl alla att man måste skicka julkorten senast den 16/12,
alltså i morgon.

Glöm inte att posta dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0